FAQ

Koszt i orientacyjny czas dostawy zależy od wybranej opcji:
▪ Kurierska DHL 1-2 dni roboczych, 20 PLN (w tym VAT)
▪ Odbiór osobisty

Konto można założyć po dodaniu produktu do koszyka i sfinalizowaniu zamówienia, wypełniamy wymagane pola z danymi i zaznaczamy “utwórz konto”. Następnie zalogować można się wchodząc w „moje konto” naciskając ikonę kobiety na pasku zakładek strony. Danymi do logowania są adres e-mail oraz hasło.

Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienie faktury, oraz śledzić przebieg realizacji zamówienia.

Możesz zapisać się do newslettera poprzez wpisanie Imienia oraz adresu email a następnie kliknięcie zapisz się z menu tuż pod sukienkami oraz dolnego menu (dostępne na każdej stronie).

Link do wypisania się z newslettera udostępniamy w stopce każdego newslettera.

Należy wejśc w „moje konto” i odnaleźć na dole strony hasło ”nie pamiętam hasła”, a następnie podać adres email podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy linka do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.

Z Obsługą Klienta możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: sklep@quarelle.pl lub telefonicznie pod numerem 510 075 612.

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce „Regulamin” w punkcie numer 4.

Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy nie są rezerwowane. Są one zarezerwowane dopiero w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online.

Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.

Podstawową informacją o zamówieniu jest przypisany do niego status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto. Ponadto po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail potwierdzającego złożenie zamówienia, oraz kolejne informujące o jego stanie.

▪ „ Wstrzymane” – oznacza, że zostało Twoje zamówienie zostało przyjęte i oczekuje na płatność.
▪ „Anulowane” – oznacza, że całe zamówienie zostało anulowane. Jeśli zamówienie było opłacone z góry, to po jego anulowaniu, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu kilku dni od anulowania.
▪ „W realizacji” – oznacza, że zamówienie zostało przekazane do kompletacji.
▪ „Zrealizowane” – oznacza, że zamówione produkty, zostały zapakowane i wysyłane z magazynu pod wskazany przez Ciebie adres lub że zamówione produkty są gotowe do odbioru osobistego.

Tak, zamówienie można anulować poprzez kontakt telefoniczny z Obsługą Klienta. Opcja dostępna jest do momentu gdy zamówienie nie zostanie wysłane.

Kwota, którą przelewasz za zamówienie pobierana jest z Twojego konta w momencie złożenia zamówienia, jednak przelewana przez serwis PayU na nasze konto.